måndag 24 mars 2014

Pickpockets!

På utställning har det ofta hänt att jag har saknat fickor att ha några godisbitar i och har fått lösa problemet med att vika upp en flik att tröjan eller helt enkelt hålla godiset i 
handen hela tiden. Vanliga träningsgodispåsar tycker jag är allt för stora och klumpiga för de få bitar godis som man tar med in i ringen.

Nu har jag virkat några diskreta fickor som jag kallar pickpockets (av engelskans ficktjuv - passade lämpligt i det här fallet ^^). Dessa fästs enkelt med säkerhetsnål och är ca 7x8 cm. Hojta till om det skulle vara intressant med en pickpocket, mail: tupplia@gmail.com. 

- För närvarande har jag i färgerna svart, blekt tegelröd, lime, ljus syrenlila och grått -

Ready to fly

Our Fabulous Five are moving out! Four of our precious puppies have moved to their new owners, and we are so happy and thankful that they al...